|
Rajdowy Białystok 1 w 100% rajdowe forum białostockie
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kwiatek
Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 372
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Wto 0:54, 16 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
ja bym sie nawet chwili nie zastanawial - dla mnie w tym przedziale cenowym istnieje tylko bilstein
ale moge sie nie znac
porownanie tych amorkow mam tylko z seja
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wroniasty
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 0:59, 16 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Hmmm no dla mnie istnieje tylko Bilstein i KONI... a jeśli chodzi o tańsze amorki to jeszcze KYB, które mają całkiem przyjemną charakterystykę Ale nawet jeśli zakupię Bila, to będę miał go tylko na przodzie, a na tyle KYB, więc nie wiem czy nie lepiej zakupić komplecik KONI. Do tego KONIki są regulowane, bez rozbierania amora:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Leszek Janusz
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: White100k
|
Wysłany: Wto 8:25, 16 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Regulacja to bardzo fajna sprawa tylko zadaj sobie pytania jak często z niej będzie korzystał po pierwszorazowym nastawie-ja miałem w vectrze regulowany zawias i może ze 2 razy go regulowałem.Wiesiek ma regulowany przód w CCS-ie i jedyne co to raz go ciut podniósł aby nie zaczepiać ciągle dolną rozpórką i tyle. W dodatku z czasem i przypływem gotówki będziesz mógł dorobić regulację do Bilsteina i pomyśleć nad zakupem B6 na tył.
Jeśli o mnie chodzi to popieram Kwiatka-Bilstein jest jedynym słusznym wyborem
P.S.Też mam jedynie doświadczenia z rajdów z Bilsteinem i Koni i Ci co jeździli na Koni przerzucili się na Bil-a ale ja się mogę nie znać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wroniasty
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Sob 11:40, 20 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
P36-0110 -> Czy ktoś może ma katalog Bilsteina i może mi powiedzieć, czy amortyzator o tym numerze katalogowym (Bilstein B6) jest na grubej sztycy? To amorek na przód do Capri 2.3 S...
I jeszcze jedno pytanie. Czy ktoś byłby tak miły i mógłby mi wytłumaczyć jaka jest różnica między zwykłym amortyzatorem, a Upside-Down? Mile widziane jakieś rysunki techniczne... i opis jakiś
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radzio
Dołączył: 17 Sty 2006
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: michałkowa
|
Wysłany: Sob 12:21, 20 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
ehhh, pisalem ci juz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wroniasty
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 12:44, 21 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
No tak Radek... ale powiedziałeś tylko tyle, że Upside-Down jest szybszy -> a mnie interesuje budowa tego, bo taki już jestem jak czegos nie rozumiem to chcę to zrozumieć Chciałbym po prostu wiedzieć czym w budowie, wyglądzie, działaniu różni się amortyzator Upside-Down od zwykłego. Bo same info, że jest szybszy to trochę za mało dla mnie...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|