|
Rajdowy Bia³ystok 1 w 100% rajdowe forum bia³ostockie
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Gudan
Do³±czy³: 21 Pa¼ 2007
Posty: 168
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/6 Sk±d: Ignatki Osiedle
|
Wys³any: Pon 23:01, 29 Pa¼ 2007 Temat postu: Pocz±tkowe przeróbki rajdówki (Fiat UNO) |
|
|
Cze¶æ.
Mam pytanie, planuje zamontowaæ obrotomierz do uniaka, i zastanawiam siê gzie mogê poszukaæ. Znalaz³em jeden ale nie wiem czy bêdzie ok. jest to obrotomierz SHIFT LIGHT firmy AUTOGAUGE z ¶wietln± sygnalizacj± zmiany biegu.
Mo¿e macie jakie¶ namiary gzie mogê poszukaæ z góry dziêki
pozdrawiam.
Gudan
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Leszek Janusz
Do³±czy³: 18 Sty 2006
Posty: 930
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/6 Sk±d: White100k
|
Wys³any: Wto 12:40, 30 Pa¼ 2007 Temat postu: |
|
|
Chyba dosyæ droga zabawka to jest??
Zanim zaczniesz zakupy najpierw przyjed¼ na jaki¶ trening, pojed¼ KJS i wtedy przekonasz siê,¿e w Uno bêdziesz mia³ wiêksze potrzeby ni¿ wydawaæ kasê na obrotomierz ale to tylko moje skromne zdanie ;]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Gudan
Do³±czy³: 21 Pa¼ 2007
Posty: 168
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/6 Sk±d: Ignatki Osiedle
|
Wys³any: Wto 13:29, 30 Pa¼ 2007 Temat postu: |
|
|
dziêki za radê, chyba masz racjê najpierw spróbuje a potem pomy¶le o zakupie. A ten obrotomierz kosztuje 240 z³.
Pozdrawiam.
Gudan
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Leszek Janusz
Do³±czy³: 18 Sty 2006
Posty: 930
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/6 Sk±d: White100k
|
Wys³any: Wto 18:22, 30 Pa¼ 2007 Temat postu: |
|
|
240z³ hmmmm bogato
Z tego co siê orientujê to Uno jest wysokie i miêkkie.
Wydaje mi siê,¿e mo¿esz ¶mia³o za³o¿yæ,¿e po zimie je¶li bêdziesz chcia³ siê dalej bujaæ Uno w KJS-ach to od³o¿ysz t± kasê i bêdziesz zbiera³ na zawias
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Gudan
Do³±czy³: 21 Pa¼ 2007
Posty: 168
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/6 Sk±d: Ignatki Osiedle
|
Wys³any: Czw 22:13, 01 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Zgadzam siê przyda³oby siê trochê go obni¿yæ i utwardziæ. Jak na pocz±tek to chyba wystarcz± same sprê¿yny chyba, ¿e siê mylê. Znalaz³em sprê¿yny sportowe firmy GT Cupline Niemieckie które obni¿± uniaka ok. 35- 40mm, a cena jak dla mnie ok. bo komplet czterech sztuk kosztuje 330 z³oty.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
ero F1
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 77
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/6 Sk±d: Augustow
|
Wys³any: Pi± 8:55, 02 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
plus twarde amortyzatory
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Seba
Do³±czy³: 26 Sty 2006
Posty: 236
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/6 Sk±d: Zambrów
|
Wys³any: Pi± 19:02, 02 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
ja bym tak mocno na obni¿anie siê nie nastawia³
po pierwsze bêdzie za nisko jak na KJS, i bedziesz szorowa³ spodem po ziemi
po drugie zazwyczaj sprê¿yny tuningowe s± obni¿aj±ce, ale nieproporcjonalnie utwardzone do obni¿enia i po prostu fajnie mo¿e wygl±daj± ale nie nadaj± siê do jazdy w warunkach rajdowych
Mi siê wydaje, ¿e je¿eli nie stac ciê na komplet sprê¿yna + amory to wybierz dobre amory na serii sprezynie - lepsza kolejno¶c
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Leszek Janusz
Do³±czy³: 18 Sty 2006
Posty: 930
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/6 Sk±d: White100k
|
Wys³any: Sob 11:45, 03 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Niestety mi równie¿ nazwa GT Cupline nic nie mówi chyba,¿e jest to nazwa jakiej¶ serii a o nazwie zapomnia³e¶ np Wiechers.
Dopisek w nazwie sportowe nie zawsze oznacza ich charakterystyki.
Uwa¿am,¿e Uno nale¿y obni¿yæ bo jest mocno wysokie - za wysokie na KJS-y i bêdzie koszmarnie siê przechyla³. Jednak trzeba to zrobiæ uznanych producentów sprê¿yn poniewa¿ oprócz obni¿enia ¶rodka ciê¿ko¶ci liczy siê g³ównie progresywny charakter sprê¿yny a tego sprê¿yny no-name nie zapewni± jedynie pierwszy punkt co spowoduje,¿e bêdziesz mocno dalej siê przechyla³ i charakterystyka zawieszenia bêdzie niewiele ró¿niæ siê od tej seryjnej ;/
Amorki - tu s± ró¿ne szko³y- niektóre zalecaj± zacz±æ od nich, niektóre od sprê¿yn w przypadku braku funduszy na komplet amorek + sprê¿yna.
Z tañszych opcji wiem, ¿e czê¶æ osób je¼dzi na Koni czêsto oferowanych w kit-ach (amorki + sprê¿yny) za sensowne pieni±dze jednak osobi¶cie bym doradza³ Bilsteina.
Jest drogi, sytuacjê pogarsza to,¿e Uno nie jest popularnym samochodem rajdowym/KJS-owym (ciê¿ko znale¼æ co¶ u¿ywanego za przystêpniejsz± cenê) ale my¶lê,¿e w Zerkopolu dadz± radê.
Zacznij jednak od tego,¿e wpadniesz na jaki¶ trening-co¶ na pewno bêdzie przed Rajdem Niepodleg³o¶ci i przejed¼ siê. Poznasz zachowanie autka, co go boli i co wymaga szybszej inwestycji aby da³o siê im sensownie ¶migaæ.
Ufffff sorry, ¿e znów d³ugie ;]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Gudan
Do³±czy³: 21 Pa¼ 2007
Posty: 168
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/6 Sk±d: Ignatki Osiedle
|
Wys³any: Nie 16:11, 04 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Siemanko
Je¶li jaki¶ trening bêdzie to postaram siê pojawiæ i poczuæ samochód jak siê zachowuje w ekstremalnych warunkach, no i jak ja bêdê siê zachowywa³ w takich warunkach Na razie chce w³a¶nie siê pouczyæ, tak¿e trening to chyba najlepszy czas i miejsce.
A co do d³ugiego postu ... no có¿ podobno d³u¿szy jest lepszy, nie ?
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
MlodyRally
Administrator
Do³±czy³: 07 Gru 2005
Posty: 571
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/6 Sk±d: White100k
|
Wys³any: Nie 16:18, 04 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
zmieni³em tytu³ posta gdy¿ siê zrobi³y rozmowy nie na temat, ale jednak¿e potrzebne dla za³o¿yciela, wiêc to jedyna opcja by unikn±æ zablokowania tematu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Gudan
Do³±czy³: 21 Pa¼ 2007
Posty: 168
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/6 Sk±d: Ignatki Osiedle
|
Wys³any: Pon 14:37, 05 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Dziêki
Ten temat chyba lepiej pasuje.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Gudan
Do³±czy³: 21 Pa¼ 2007
Posty: 168
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/6 Sk±d: Ignatki Osiedle
|
Wys³any: ¦ro 10:57, 05 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie czy kto¶ w Bia³ymstoku robi p³yty pod silnik.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Leszek Janusz
Do³±czy³: 18 Sty 2006
Posty: 930
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/6 Sk±d: White100k
|
Wys³any: ¦ro 12:37, 05 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
S±dzê, ¿e jak dobrze pogadasz z Krzy¶kiem z X-teamu to w wolnej chwili mo¿e co¶ takiego by Ci zrobi³ bo dla niego nie ma rzeczy nie mo¿liwych
Musisz sobie zdawaæ jednak sprawê,¿e dobra i wytrzyma³a p³yta to p³yta z duraluminium a to niestety nie jest tanie ale warte zainwestowania bo zaoszczêdzone na uszkodzonej misce czy ch³odnicy pieni±dze szybko mog± zwróciæ równowarto¶æ p³yty je¶li zamierzasz rywalizowaæ w przysz³ym sezonie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Gudan
Do³±czy³: 21 Pa¼ 2007
Posty: 168
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/6 Sk±d: Ignatki Osiedle
|
Wys³any: ¦ro 23:20, 05 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Dziêki na pewno skorzystam z tej rady.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
|
fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|